Na temat tworzenia relacji powiedziano już wiele, może nawet więcej niż wiele. Jednak media społecznościowe zmieniają się. Zmienia się podejście klienta, a w szczególności jego oczekiwania i możliwości jakie może uzyskać podejmując działania w internecie.
Media społecznościowe to obowiązek
Każdy przedsiębiorca, który podejmuje działania w internecie, powinien rozpocząć swoje działania na Facebooku. Dlaczego tutaj?
Facebook w Polsce posiada ponad 16 mln aktywnych użytkowników, którzy każdego dnia dokonują pewnych działań. Jakich?
1. Chętnie obserwują działania konkurencji- ich fanpage, oglądają co mają do zaproponowania, do przekazania, a nawet w jaki sposób tworzą komunikację w kierunku klienta.
2. Poszukuje informacji dotyczące produktów, usług, które konkretnie go interesują i w przyszłości mogą stanowić solidne podstawy do podjęcia decyzji zakupowej obserwowanego produktu.
3. Wyszukuje kolejnych informacji, które stanowią podstawy do kształtowania rzeczywistości świata, który go otacza, jego zasobów oraz obszarów, które stanowią bezpośrednie zainteresowanie pasją i innymi ważnymi zainteresowaniami.
4. Korzysta obserwując najbliższe zainteresowane osoby, ich styl życia, a nawet sposób przekazywania informacji.
Jednak to nie tylko tego typu działania stanowią zaangażowanie w internecie, ale przygotowanie właściwe swojego konta powinno stanowić element budowania twojej wartości, bądź tego uwierzytelnienie Ciebie jako marki, czy eksperta w Twojej dziedzinie.
Zadbaj o właściwy opis Twojego konta społecznościowego
Dobry opis buduje zaufanie. Po przeczytaniu właściwej informacji o Tobie może dojść do sytuacji, że twój potencjalny klient będzie chcieć dowiedzieć się więcej o tym czym się zajmujesz. To już ważny ruch i zaangażowanie. Będzie poszukiwać więcej, aby ci zaufać. Czy jesteś potencjalnym kandydatem na przyszłego partnera biznesowego?
Pamiętaj 79% respondentów bezgranicznie wierzy w informację przekazywaną przez media społecznościowe i nie weryfikuje ich.
Zatem jakiego opisu użyjesz to zainteresowani czytający twoje wpisy będą wierzyć w to. Zaznaczam w mediach społecznościwych największe zaangażowanie wywoływane jest za pomocą wpisów, które wypływają z naturalnych zachowań. Warto dodać, że prawda zawsze się obroni i powinieneś pisać wszelkie informacje oparte na prawdzie.
Wiedz jedno, Twój potencjalny partner biznesowy sprawdzi Twój „życiorys” przez ostatnie 3-4 lata.
Pomyśl o budowaniu zaufaniu. Dzięki właściwemu opisu będziesz mógł rozpocząć budować relacje, które w biznesie są przecież kluczowe. To dzięki relacjom zdobywasz kontrakty biznesowe. Cena, warunki zazwyczaj wszyscy mają podobne, a umowy i kontrakty podpisujesz z drugim człowiekiem. To ważne, aby zrozumieć istotę budowania i tworzenia relacji.
Zatem zacznij zapraszać osoby, które w twojej ocenie będą stanowić wartość dla twojego przyszłego biznesu. Jeżeli zaprosisz takich osób przynajmniej kilkaset to twoje konto społecznościowe nabierze dużej wartości dla innych. Sami zaczną Ciebie zapraszać, gdy zauważysz kto jest w twojej grupie znajomych.
Twórz i buduj wartości dla relacji z Twoim potencjalnym klientem.
Pomyślności

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *